DUK - dažniausiai užduodami klausimai

Kokiais būdais pristatysite prekes?

Prekės gali būti pristatomos trimis būdais:

  • Prekes pristatysime DPD kurjeriu Jūsų nurodytu adresu. Šis prekių pristatymo būdas užtrunka 1-3 darbo dienas, nuo produkto perdavimo kurjerių tarnybai.
  • Nedidelių matmenų prekės gali būti pristatytos į pasirinktą DPD paštomatą arba Pick Up paslaugos partnerių tašką visoje Lietuvoje.
  • Prekių atsiėmimas iš mūsų parduotuvės Kaune. Įsigytas prekes galėsite atsiimti iš „Šviesos centro“ parduotuvės įsikūrusios Savanorių pr. 60, LT44120 Kaunas. Prieš atvykstant atsiimti, būtina susisiekti su parduotuvės darbuotojais.
  • Perkant produktų už 50 eurų ir daugiau – pristatymas nemokamas tiek per DPD kurjerius, tiek į pasirinktą paštomatą ar Pickup tašką.

 

Per kiek laiko pristatysite prekes?
  • Dalį prekių sandėliuojame, todėl jos bus išsiųstos iškart po mokėjimo patvirtinimo ir bus pristatytos per 1-3 darbo dienas.
  • Užsakyti produktai pristatomi tik darbo dienomis. Su išimtimis kai su klientu sutariama pristatyti šeštadienį (nešventinę dieną).
  • Šviestuvai nėra sandėliuojami, jie užsakomi iš gamintojų. Ekspozicijoje ir savo sandėlyje turime nedidelį kiekį šviestuvų lyginant su el. parduotuvėje matomu asortimentu. Daugiau informacijos apie produktų pristatymo terminus pateikiama: https://sviesoscentras.lt/prekiu-pristatymas/ ir kiekvieno šviestuvo produkto puslapyje.
  • Perkant šviestuvus ar užsisakant didelį kiekį produktų, prekių pristatymo terminas sutariamas su užsakymą patvirtinančiu parduotuvės darbuotoju. Šviestuvų pristatymo terminas – iki 3-30 d.d. ir skiriasi kiekvienam gamintojui.
  • Užsakymai nėra pristatomi šventinėmis dienomis, nedarbo dienomis ir sekmadieniais.

 

Ką daryti jei įsigytos prekės netiko ir norite ja grąžinti?
  • Mes puikiai suprantame, jog perkant internetu yra sunku įsivaizduoti realius produkto matmenis, o matomos spalvos gali skirtis dėl naudojamo įrenginio atvaizdavimo nustatymų. Todėl nepaisant Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
    (2014-07-22 Nr. 738, TAR, 2014-07-28, dok. Nr. 10565, galioja nuo 2014-07-29) – nuoroda, mes galime priimti šviestuvus jei jie nėra gaminti arba modifikuoti pagal Jūsų užsakymą.
  • Grąžinami produktai turi būti nepakitusios prekinės išvaizdos, turėti visas originalias pakuotes.
  • Produktų grąžinimo / keitimo išlaidos tenka šviestuvus grąžinančiam asmeniui / įmonei.
  • Perkant per el. parduotuvę sumokėtos sumos grąžinamos tik gavus įplaukų patvirtinimą iš banko. Gautos sumos bus išmokėtos per 1-3 d.d. po prašymo pateikimo arba grąžinamų produktų gavimo.

 

Ką daryti jei įsigytos prekės yra netinkamos kokybės arba buvo pažeistos pristatymo metu?
  • Jei įsigytos prekės yra netinkamos kokybės, neveikia ar yra pažeistos pristatymo metu, prašome susisiekti parduotuvėje nurodytais kontaktais. Per 14 dienų nuo prekės pristatymo galite kreiptis dėl prekės pakeitimo nauja arba sumokėtos sumos grąžinimo.
  • Kreipiantis dėl netinkamos kokybės arba pristatymo metu pažeisto produkto būtina pateikti nuotraukų įrodančių defektus / pažeidimus.
  • Keičiant / grąžinant netinkamos kokybės arba pristatymo metu pažeistus produktus mes iškviesime DPD kurjerius paimti siuntos ir nemokamai pristatysime naujus produktus.

 

Kaip sužinoti užsakymo eigą?
  • Norėdami rasti informacijos apie savo užsakymą tai padaryti galite „Užsakymų sekimas“ puslapyje įvedę užsakymo metu gautą ID kodą ir paskyros registracijos arba užsakymo metu nurodytą el. pašto adresą.
  • Taip pat, kviečiame susisiekti su mumis, pateikti savo užsakymo kodą arba užsakymą pateikusio asmens duomis ir  gausite DPD siuntos kodą, kurį įvedus DPD svetainės siuntų sekimo platformoje galėsite sekti siuntos judėjimą Lietuvoje.

 

Mokėjimų informacija ir klausimai

Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

Galimas atsiskaitymas per pasirinktą el. bankininkystės mokėjimo sistemą. Mokėjimai gali būti atliekami per šių bankų el. bankininkystės aplinkas:

  • Luminor DNB
  • Luminor Nordea
  • Šiaulių banką
  • Swedbank banką
  • SEB banką
  • Medicinos banką
  • Danske banką
  • Citadele banką

Taip pat, galimas apmokėjimas per mokėjimo vėdlį, prisijungus prie turimo banko el. bankininkystės aplinkos – tai patogiausias mokėjimo būdas įmonėms.

Per kiek laiko patvirtinamas apmokėjimas?

  • Atliekant atsiskaitymas per el. bankininkystę užsakymas patvirtinamas tą pačią dieną. O sulaukus piniginės operacijos patvirtinimo iš finansinės institucijos užsakymas pradedamas vykdyti tą pačią arba sekančią darbo dieną jei užsakymas pateiktas po darbo valandų, savaitgalį arba kitomis nedarbo dienomis.
  • Mokėjimai atliekami per „bankinio pavedimo vedlį“ užskaitomi per ~1 d.d. Šie užsakymai pradedami vykdyti tik gavus apmokėjimą.

Ar galima sumokėti už produktus juos atsiimant?

  • Ne, šiuo metu C.O.D (apmokėjimas atsiimant prekes) nėra galimas, perkant prekes el. parduotuvėje sviesoscentras.lt galimi tik išankstiniai apmokėjimo būdai – tiesioginis atsiskaitymas per el. bankininkystę arba bankinis pavedimas.
  • Norėdami užsakyti prekes, kurių nėra el. parduotuvės asortimente atsiskaitymo sąlygas sutarsite su užsakymą priėmusiu parduotuvės darbuotoju.

 

Kaip atšaukti apmokėtą užsakymą?

  • Atliktą mokėjimą atšaukti galite iškart po užsakymo pateikimo, pateikus prašymą svetainėje nurodytais užsakymais.
  • Perkant per el. parduotuvę sumokėtos sumos grąžinamos tik gavus įplaukų patvirtinimą iš banko. Gautos sumos bus išmokėtos per 1-3 d.d. po prašymo pateikimo arba grąžinamų produktų gavimo.

 

Ar būtina susikurti paskyrą norint apsipirkti?

  • Norint pateikti užsakymą paskyros registracija nėra būtina. Reikalingą informaciją pateiksite atsiskaitymo metu.
  • Ar verta registruotis? Registruotų vartotojų laukia supaprastintas apmokėjimo procesas, pateiktų užsakymų istorija, išskirtiniai pasiūlymai ir nuolaidos. Registruotiems vartotojams nesiunčiame reklaminio turinio laiškų, pasiūlymai pateikiami prisijungti prie el. parduotuvės vartotojo aplinkos.