PREKIŲ PRISTATYMAS

dpd

Prekių pristatymas kurjeriu Lietuvoje kainuoja 5 EUR*

Išskirtiniai atvejai, kai prekių pristatymo išlaidos siekia daugiau nei 5 EUR, ir yra derinama su Pirkėju individualiai:

  • Prekių matmenys viršija 1m (dažniausiai tai LED profiliai, Track sistemos bėgeliai, T8 LED lempos ir panašūs šviestuvai);
  • Prekių svoris viršija 10kg ir daugiau;
  • Didelių matmenų šviestuvai;
  • Užsakomas nestandartinis gaminys.

Perkant už 60 EUR ir daugiau prekes pristatysime nemokamai

*Prekių pristatymas į Kuršių neriją – kainuoja 20 eurų, rekomenduojame rinktis pristatymą į artimiausią DPD paštomatą arba Pickup tinklo partnerių vietą.

 

dpd

DPD Pickup tinklas ir paštomatai – 2.50 EUR*

Rekomenduojame rinktis šį variantą perkant nedidelių matmenų produktus, pvz: lemputes, LED paneles ar maitinimo šaltinius ir t.t, kurių matmenys neviršija:

  • Ilgis – 61 cm
  • Plotis – 44 cm
  • Aukštis – 37 cm
  • Maksimalus siuntos svoris – 20 kg

Atliekant užsakymą, pasirinkus šį pristatymo būdą prašome nurodyti artimiausią paštomatą (rinktis).

PRISTATYMO TERMINAS:

Jei apmokėjimas už prekes ir pristatymą gautas iki 12 val. ir prekė yra sandėlyje –  prekę galite gauti jau kitą darbo dieną.

Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kiek užtruks prekių pristatymas (dažniausia trunka iki savaitės, bet dėl išskirtinių prekių gali trukti ir ilgiau).

PRISTATYMO BŪDAI IR SĄLYGOS:

Prekes pristatome Mes arba DPD siuntų tarnybos kurjeris.

  • Prekių pristatymo metu Jūs privalote kartu su Mumis ar Mūsų įgaliotu atstovu (kurjeriu) patikrinti siuntos būklę.
  • Jums pasirašius Sąskaitoje – faktūroje yra laikoma, kad siunta yra perduota.
  • Prekės pristatomos visoje Lietuvoje.

Prekes užsakytas el. parduotuvėje galite atsiimti ir mūsų parduotuvėje Kaune, adresu Savanorių pr. 172-74, LT-44149.

Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, bei dalyvaujant siuntų tarnybos atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.

Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, MB „Lucenta“ yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.